eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!
    news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: 4 Mar 2002 15:34:13 +0100
    Organization: private
    Lines: 27
    Message-ID: <3...@t...net.pl>
    References: <a5vu5p$dr5$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: Grzegorz Dabrowski <g...@t...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1015252453 4495 192.168.240.245 (4 Mar 2002 14:34:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Mar 2002 14:34:13 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.53bis) Personal
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 14:32:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 14:32:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 14:32:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 4 Mar 2002 14:32:12 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167764
    [ ukryj nagłówki ]

    MK napisal:
    > Hehe... IMHO reklamacje powinna byc rozstrzygnieta w ciagu 30 dni. Uwazasz,
    > ze pismo typu
    > <cite> Szanowny Panie! [...] </cite>
    > jest odpowiedzia na reklamacje?

    oczywiscie; przeciez nigdzie nie jest napisane, ze odpowiedz z banku
    musi zawierac roztrzygniecie reklamacji.

    > A czy autoresponder w Inteligo lub Multi tez
    > mozna uznac za odpowiedz na skarge? IMHO nie bardzo.

    Zawsze to jakas odpowiedz ;), ale nie sadze by regulaminy tych
    bankow przewidywaly mozliwosc zlozenia skargi zawierajacej roszczenie
    finansowe kanalem, w ktorym dziala autoresponder.

    > Co wiecej, gdyby takie odpowiedzi banku mialy uniemozliwiac wszczecie
    > postetowania przed Arbitrem, sens istnienia tej instytucji bylby zaden ;).

    Niekoniecznie, zawsze mozna poczekac do zakonczenia postepowania
    reklamacyjnego.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1