  • Data: 2004-12-08 23:12:19
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gabriel Sajdok" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5d7a.0000220e.41b74478@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Strasznie się dzisiaj w....em a to z jednego względu.
    > Mam konto w inteligo. Do poniedziałku miałem spłacić sobie debet.
    > Po numerze rachunku sprawdziłem sobie w kirze dla upewnienia czy moje
    konto
    > rzeczywiście prowadzi PKO i okazało się że jest to PKO BP Centrum
    Bankowości
    > Warszwa.
    > Poszedłem więc piechotą do Oddziału PKO i ok 14-tej wpłaciłem pieniążki.
    > Jakież było moje zdziwienie jak okazało się że pieniążki zostały
    zaksięgowane
    > dzień później w wyniku czego zostały mi naliczona kara za nieterminową
    wpłatę.

    Jesli wplata zostala dokonana w terminie to nie moga naliczyc kary za
    nieterminowa wplate. Pieniadze w wymaganym dniu znajdowaly sie w dyspozycji
    PKO, a dokonanie ksiegowania dzien, tydzien, czy nawet miesiac pozniej nie
    ma dla klienta najmniejszego znaczenia. Napisz po prostu reklamacje z
    podkresleniem tego co napisalem. Jestem pewien, ze PKO takiej reklamacji nie
    odrzuci (przetestowane na innym skostnialym organizmie tj. BPH :)).

    Maciej