eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInfolinia Inteligo - u mnie krecha › Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
  • Data: 2005-08-18 15:09:50
    Temat: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > To samo jest w Dominecie przy zakladaniu lokaty przez internet. Po
    > wyslaniu wniosku dzwoni numer zastrzezony albo nawet i jawny, tylko ze nie
    > ma mozliwosci sprawdzenia, czy to rzeczywiscie z Dominetu. Po czym
    > nastepuje przeswietlanie delikwenta. IMO w czasie wypelniania formularza
    > na ich stronie powinni podac numer, z ktorego zadzwoni konsultant, aby
    > potwierdzic otwarcie lokaty.

    numer prezentujący się nie gwarantuje dokładnie *niczego*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1