eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInfolinia Inteligo - u mnie krechaRe: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
  • Data: 2005-08-18 14:12:06
    Temat: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:de080m$sm7$1@inews.gazeta.pl...

    > Taka oto dzisiaj sytuacja. Dzwoni telefon, numer się nie wyświetla, w
    > słuchawce miły damski głosik przedstawia się jako konsultantka Inteligo

    To samo jest w Dominecie przy zakladaniu lokaty przez internet. Po
    wyslaniu wniosku dzwoni numer zastrzezony albo nawet i jawny, tylko ze nie
    ma mozliwosci sprawdzenia, czy to rzeczywiscie z Dominetu. Po czym
    nastepuje przeswietlanie delikwenta. IMO w czasie wypelniania formularza
    na ich stronie powinni podac numer, z ktorego zadzwoni konsultant, aby
    potwierdzic otwarcie lokaty.

    --
    Pozdrawiam
    Z.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1