  • Data: 2004-11-17 19:12:45
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Według autorki przelew został nie został zlecony na dzień następny. Twoja
    > teoria więc upada. Z resztą nie chodzi o to, że bank ma prawo do
    > potwierdzenia telefonicznego przelewu (bo ma), ale o opóźnienie w tym
    > powiadomieniu. Czy to był taki problem zadzwonić rano i puścić przelew
    > zamiast dzwonić wieczorem i opóxniając przelew wkurzyć klientkę?

    Tak? Ciekawe. A gdzie to przeczytałeś? Bo ja znalazłem tylko wpis "Przelew
    zleciłam wczoraj o 8:00", a z tego nie wynika jednoznacznie, że był zlecony z
    datą bieżącą, bo kliknąć inną datę, albo przescrolować. Rozumiem, że
    wnioskujesz po jej zdenerwowaniu, że zleciła z datą bieżącą, ale dla mnie nie
    jest to takie oczywiste, skoro nawet nie wie gdzie inwestuje swoje miliony, bo
    nie jak pisała w CDM PEKAO, a w BDM PKO BP. Nazewnictwo zbliżone, ale dwie
    zupełnie różne firmy - jakby nie patrzeć. Nawet jeśli założymy optymistyczną
    wersję, że przelew był zlecony "na już", to nie jest to typowy przelew
    definiowany w serwisie www inteligo w zakładce przelewy, a zlecenie zakupu
    jednostek inwestycyjnych realizowane w zakładce Inwestycje. Przyznaję, że nie
    korzystałem z niej do tej pory, ale zakładam, że ponieważ jest to przepływ
    informacji pomiędzy dwoma instytucjami, więc rządzi się odrębnymi prawami.
    Zakładam też, że jest to albo opisane w jakimś regulaminie, na stronie
    www.pko-cs.pl a już na pewno można zasięgnąć na ten temat informacji pod
    numerem infolinii PKO CS 801 32 32 80. Jeżeli znasz produkty Inteligo to wiesz
    może o istnieniu w sklepach internetowych opcji "Płacę z Inteligo" Ja z niej
    korzystałem i być może jest tutaj analogia. Kiedy "Płacę z Inteligo"
    zatwierdzam od razu przelew i kasa jest blokowana natychmiast, ale przelew
    schodzi z mojego konta kiedy druga strona transakcji potwierdzi przyjęcie,
    albo nawet zrealizowanie dyspozycji. W "Inwestycjach" może być podobnie.
    Zlecasz dyspozycję, bank wysyła dane do PKO Credit-Suisse, i wtedy dopiero
    jest realizowany przelew, który potwierdza pracownik banku, a nie "jakaś
    idiotka". Nic nie upadło, tylko czytać nie umiecie. Oboje. Pozdro.