  • Data: 2004-11-18 17:27:08
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasislawek <k...@v...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Jesteś chyba pracownikiem tego banku, bo bronisz go niesamowicie.

    Gdybym był pracownikiem banku, to zamiast wdawać się w dyskusje, po prostu bym
    to sprawdził.

    > Odpowiem na dwa maile,bo w poprzednim napisałeś,że rzucałam mięsem-ja się
    > pytam,w którym miejscu????

    A wktórym miejscu napisałem, że TY rzucasz mięsem? Użyłem formy bezosobowej,
    natomiast Ty określasz człowieka mianem "jakiejś idiotki" tylko dlatego, że ma
    taką a nie inną pracę. Poza tym cały "fizjologiczny dyskurs", który się
    później wywiązał był na żenującym poziomie.

    > Po drugie nie wiem,gdzie inwestuję???Kto Ci powiedział,że ROR nie może być
    > powiązany z CDM właśnie PeKaO S.A??Skąd wniosek,że mam rachunek w BDM(chyba by
    > mi rozum musiało odebrać,żeby mieć tam rachunek.Ich platforma
    > jest "wspaniała",przez pół dnia nie można się zalogować,wiesza się co chwila-
    > źródło:współpracownik)???Do tej pory miałam rachunek inwestycyjny powiązany z
    > mbankiem,ale zachciało mi się poprawiać to co dobrze działało,na coś co w
    > zamierzeniu miało działać lepiej(zwiodła mnie ilość bankomatów:)))

    Rachunek Inteligo jest powiązany z funduszem inwestycyjnym zakładką
    "Inwstycje" - i jest to właśnie PKO CS - a mój wniosek wziął się z Twojego
    określenia: "konto powiązane z rachunkiem inwestycyjnym" - błędnie
    zrozumiałem, że chodzi Ci właśnie o to powiązanie każdego konta Inteligo,
    podczas gdy to o czym piszesz to tylko Twój sposób używania rachunku w
    Inteligo dla potzreb rachunku inwestycyjnego. Mój błąd, ale wynikający z
    Twojego braku precyzji.

    > Skąd wniosek,że przelew był zlecony na dzień następny,jeśli wyraźnie
    > napisałam,że zleciłam go z rana dnia chcąc,by na inwestycyjnym znalazły się z
    > rana dnia następnego(spodziewałam się,że wyjdzie o godz 9,albo najpóźniej 11)??

    A no stąd, że nigdzie tego nie napisałaś na kiedy zleciłaś ten przelew. Nawet
    tutaj piszesz kiedy to robiłaś i czego chciałaś, a mi chodzi o bardzo prostą
    rzecz: NA JAKI dzień zleciłaą ten przelew i KIEDY on faktycznie poszedł?
    Sytuację potwierdzania przelewów znam z doświadczenia i WIEM:
    1. Jeżeli przelew jest zlecony na dziś i są jeszcze sesje wychodzące w tym
    dniu ROBOCZYM (a może w Twoim przypadku był to dzień wolny od pracy kiedy bank
    nie może wykonać przelewu?) to jeżeli nie uda się potwierdzić przelewu, to
    taki przelew nie wychodzi i trzeba go zlecić ponownie.
    2. Jak pisałem wcześniej przelewy potwierdzane są ZWYKLE przed realizacją, ale
    spotkałem się z sytuacją, że konsultant Inteligo dzwonił po wykonaniu przelewu
    w celu jego potwierdzenia. Sprawdź więc na historii swojego rachunku i w
    kalendarzu czy dzień na który zleciłaś przelew był dniem roboczym i czy
    przypadkiem potwierdzenie nie nastąpiło po wykonaniu przelewu.

    > Tak masz rację kompletnie nie umiem czytać i pisać(bo skoro napisałam coś z
    > czego dało się wysnuć daaaaaaaaaaleko idące wnioski,to chyba nie umiem:))
    > Pozdrawiam
    > Kasislawek

    Glenn ma jednak rację, że moja teoria upadła, ze względu na moją błądną
    interpretację, że korzystałaś z zakładki "Inwestycje" w serwisie Inteligo.
    Konto w Inteligo mam ponad dwa lata i je sobie chwalę i może wiem o nim za
    dużo, żeby zrozumieć co autor postu miał na myśli.