eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-17 17:57:51
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Po drugie prośba o potwierdzenie przelewu następuje zwykle przed jego
    > realizacją, co wskazywałoby na to, że przelew został zlecony na dzień
    > następny.

    Według autorki przelew został nie został zlecony na dzień następny. Twoja
    teoria więc upada. Z resztą nie chodzi o to, że bank ma prawo do
    potwierdzenia telefonicznego przelewu (bo ma), ale o opóźnienie w tym
    powiadomieniu. Czy to był taki problem zadzwonić rano i puścić przelew
    zamiast dzwonić wieczorem i opóxniając przelew wkurzyć klientkę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1