eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Data: 2004-11-19 11:24:22
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Homer Simpson" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > > 2. Jak pisałem wcześniej przelewy potwierdzane są ZWYKLE przed realizacją,
    > ale
    > > spotkałem się z sytuacją, że konsultant Inteligo dzwonił po wykonaniu
    > przelewu
    > > w celu jego potwierdzenia. Sprawdź więc na historii swojego rachunku i w
    > > kalendarzu czy dzień na który zleciłaś przelew był dniem roboczym i czy
    > > przypadkiem potwierdzenie nie nastąpiło po wykonaniu przelewu.
    >
    > Przelew został zlecony 16 listopada o 8 rano. Skoro pieniądze miały się
    > znaleźć na rachunku inwestycyjnym w Pekao 17 listopada, to raczej nie był to
    > przelew zlecony na 17.11. Stąd wynika kolejność: 8 rano 16.11 zlecenie,
    > 20.30
    > 16.11 telefon z potwierdzeniem. Trochę późno - i stąd zdenerwowanie zapewne,
    > bo wtedy prawdopodobieństwo pojawienia się pieniędzy 17.11 przed południem
    > maleją.
    >

    Jeżeli już próbujesz być przcyzyjny/a bądź do końca - skoro post jest z 16 i
    kasislawek pisze, że przelew zleciła wczoraj to mi wychodzi 15. Z całym
    szacunkiem, ale nie interesuje mnie Twoje "raczej" ani domysły tylko
    stwierdzenie faktu przez właściciela rachunku. Zadałem pytanie na kiedy został
    zlecony przelew? Brak odpowiedzi. Z doświadczenia wiem, że możliwe są
    następujące możliwości:
    1. Właściciel konta sam zlecił przelew na następny dzień, a potwierdzenie
    nastąpiło standardowo przed wysłaniem przelewu przez bank.
    2. Właściciel zlecił przelew na ten sam dzień, przelew poszedł najbliższą
    sesją wychodzącą (12:00), a pracownik banku zadzwonił wieczorem, aby
    potwierdzić ten przelew (dlaczego już po wykonaniu przelewu i co zrobiłby bank
    gdyby właściciel konta nie potwierdził - to już jest problem banku, nie klientów)
    3. Pracownicy próbowali się dodzwonić przed sesją, nie udało im się, bank
    zatrzymał przelew, a później zadzwonili, aby o tym poinformować.

    > > Konto w Inteligo mam ponad dwa lata i je sobie chwalę i może wiem o nim za
    > > dużo, żeby zrozumieć co autor postu miał na myśli.
    >
    > To jednak chyba nie zależy od "stażu" w Inteligo :-)
    >

    Jak wspomniałem sytuacje tego typu i inne znam z własnego doświadczenia, więc
    jedna kzależy.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1