  • Data: 2004-09-16 11:29:50
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > ciezko
    > skarg.
    > czy
    > Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
    > nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
    > Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
    > interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
    > jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
> [...]

    A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
    zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
    nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
    wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
    poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do
    Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
    to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
    najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
    miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
    zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
    rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam