-
Data: 2004-09-16 11:29:50
Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>
> <m...@p...onet.pl> wrote in message
> news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
> > Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
> > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
> ciezko
> > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
> skarg.
> > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
> czy
> > powodow moze byc jeszcze kilka.
> Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
> nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
> Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
> interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
> jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
> Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
> reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
> ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
> - zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
> - dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
> uśmiechać się
> - w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
> Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
> samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.
>
> > Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
> > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
> a do
> > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
> Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
> miałbym robić wyjątek?
>
> > Eh zawsze sa dwie strony
> > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
> do
> > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
> na
> > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
> > paczek.
> Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
> dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
> się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.
>
> Pozdrawiam!
> Artur A. Surowiec
a klienta nie powinno
> interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
> jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
> Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
> reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
> ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem.
A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do
Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.04 11:31 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 11:38 Bartol Partol
- 16.09.04 12:19 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 14:52 jureq
- 16.09.04 15:08 Marcin Kasperski
- 16.09.04 15:20 Piotr Gralak
- 16.09.04 19:37 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 19:40 m...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- po niemiecku
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
Najnowsze wątki
- 2024-07-23 MENNICA GATE: KLIENCI TRACĄ MILIONY, SŁUŻBY SĄ BEZSILNE (WYWIAD Z OFIARĄ)
- 2024-07-05 KREDYTY - JAK NA CHŁOPSKI ROZUM CENY MIESZKAŃ MAJĄ SIĘ DO ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ |GOSPODARCZE ZERO #23
- 2024-07-05 po niemiecku
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby