  • Data: 2004-09-15 20:54:09
    Temat: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:493f.00000635.41484037@newsgate.onet.pl...
    > bravo. To podejscie godne czlowieka, Jestes wielki. Nieznajac czlowieka
    chcesz
    > go wywalic z pracy...
    a Ty nie znając człowieka chcesz pozbawić szansy na znalezienie pracy
    kandydata na kuriera, któremu imponuje profesjonalizm i chciałby za
    wynagrodzenie oferowane przez Masterlinka dobrze wykonywać swoją pracę???
    Nie znam ani tego co pracuje, ani tego co może zostać zatrudniony na miejsce
    tego pierwszego, ale uważam, że jest dobre staranie się oto, żeby:
    - miejsca pracy posiadały te osoby, które będą dobrze ją wykonywać
    - szefowie takich miernot, jak ta, z którą ja i niektóre inne osoby, które
    tu pisały mieliśmy nieszczęście się spotkać mogli dać im szansę na poprawę

    no coments

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec