-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
onet.pl
From: m...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
Date: 16 Sep 2004 13:29:50 +0200
Organization: Onet.pl SA
Lines: 70
Message-ID: <6...@n...onet.pl>
References: <ciaaop$70a$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095334191 14238 213.180.130.18 (16 Sep 2004 11:29:51
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 11:29:51 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 83.29.77.30, 192.168.243.43
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316012
[ ukryj nagłówki ]>
> <m...@p...onet.pl> wrote in message
> news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
> > Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
> > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
> ciezko
> > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
> skarg.
> > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
> czy
> > powodow moze byc jeszcze kilka.
> Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
> nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
> Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
> interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
> jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
> Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
> reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
> ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
> - zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
> - dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
> uśmiechać się
> - w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
> Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
> samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.
>
> > Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
> > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
> a do
> > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
> Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
> miałbym robić wyjątek?
>
> > Eh zawsze sa dwie strony
> > medalu... warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
> do
> > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
> na
> > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
> > paczek.
> Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
> dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
> się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.
>
> Pozdrawiam!
> Artur A. Surowiec
a klienta nie powinno
> interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
> jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
> Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
> reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
> ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem.
A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do
Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
>
>
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.04 11:31 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 11:38 Bartol Partol
- 16.09.04 12:19 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 14:52 jureq
- 16.09.04 15:08 Marcin Kasperski
- 16.09.04 15:20 Piotr Gralak
- 16.09.04 19:37 m...@p...onet.pl
- 16.09.04 19:40 m...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże