eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo i Masterlink - proceduryRe: Inteligo i Masterlink - procedury OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i Masterlink - procedury OT
    Date: 16 Sep 2004 13:29:50 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 70
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    References: <ciaaop$70a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095334191 14238 213.180.130.18 (16 Sep 2004 11:29:51
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Sep 2004 11:29:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.29.77.30, 192.168.243.43
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:316012
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:493f.000005d3.41482e21@newsgate.onet.pl...
    > > Poza tym jesli chodzi o kuriera to on nie ma
    > > wchodzic w tylek Wam i byc dostepnym przez 24na dobe. To tez czlowiek i
    > ciezko
    > > pracuje noszac paczki do klientow od ktorych zazwyczaj tylko wysluchuje
    > skarg.
    > > A spoznil sie moze 2godziny bo mial problem z autem... bo byly korki...
    > czy
    > > powodow moze byc jeszcze kilka.
    > Młody jeszcze jestem, ale tam gdzie przyszło mi dotychczas pracować, jakoś
    > nikt nie uważał, że ma prawo do nie wywiązywania się z umówionych terminów.
    > Po prostu ma być zrobione tak jak było umówione, a klienta nie powinno
    > interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
    > jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
    > Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
    > reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
    > ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem. Powinien:
    > - zadzwonić, przeprosić, umówić się na inny dogodny termin
    > - dostarczyć przesyłkę o umówionej porze i jeszcze raz przeprosić i tak,
    > uśmiechać się
    > - w przyszłości skutecznie unikać takich błędów
    > Pracownik firmy kurierskiej i każdej innej ma obowiązek nie mieć problemów z
    > samochodem i planować spotkania tak, żeby nie zatrzymywały go korki.
    >
    > > Ale ktos egoistyczny i zapatrzony w siebie
    > > nigdy nie zrozumie ze kurier tez czlowiek i tez miewa czasem ciezki dzien,
    > a do
    > > tego wsystkieo jeszcze musi sie usmiechac do klientow.
    > Jak każdy - pracownik banku, sklepu, McDonalda;-) Dlaczego dla kurierów
    > miałbym robić wyjątek?
    >
    > > Eh zawsze sa dwie strony
    > > medalu...  warto czasem spojrzec na te druga strone. A Inteligo zachecam
    > do
    > > dalszej wspolpracy z Masterlinkiem, moge dac sobie obciac palec ze skarg
    > na
    > > Masterlinka Inteligo dostaje niewiele w porownianiu z iloscia wysylanych
    > > paczek.
    > Jasne, bo akurat z pewnością problemy miały tylko osoby z tej grupy
    > dyskusyjnej, a inni byli w pełni zadowoleni;-) Mało skarg, bo mało komu chce
    > się interweniować, ale zachęciłeś mnie do tego, żebym zadzwonił.
    >
    > Pozdrawiam!
    > Artur A. Surowiec

    a klienta nie powinno
    > interesować czy nie spałem w nocy, czy jestem zawalony masą spraw, że ktoś
    > jest na urlopie, albo, że zepsuł się komputer, a w dukarce nie ma tonera...
    > Pracownik Banku, Masterlinka a nawet McDonalda w relacji z klientem
    > reprezentuje całą firmę. Dlatego jeśli nie wywiązuje się z terminu to nie
    > ważne czy stał w korku czy miał problemy z autem.
    A czasem warto zainteresowac sie drugim czlowiekm... no ale to juz tylko moje
    zdanie, jestem jednym z nielicznych zdaje sie ktorzy nie sa znieczuleni... I
    nie tylko dla kurierow mamy robic wyjatek tylko powinnismy byc ludzcy dla
    wszystkich przedstawicieli firm ktorzy maja bezposredni kontakt z klientem,
    poniewaz to wlasni oni wykonuja najgorsza prace za niewielkie pieniadze. A do
    Inteligo prosze bardzo dzwon, ale jsli miales doreczona paczke przed miesiacem
    to juz nic nie zdzialasz. Zreszta mysle ze Twoja skarga nie bedzie miala
    najmniejszego wpływu na wspoprace banku i Masterlinka. I zreszta nie powinnaa
    miec... paczke przyjales wiec moim zdanie sam zrobisz z sobie glupka jesli
    zadzwonisz po kilku dniach ze skarga... dla mnie byloby to podejrzane... ale
    rob co uwazasz za stosowne... pozdrawiam
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1