  • Data: 2011-03-28 21:12:54
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wygląda na to, że też jestem palant ... i to z IQ w okolicach debila.

    > Chwytanie sensu skrótów myślowych wykracza daleko poza moje

    > możliwości intelektualne.

    > pozdr.

    > sys29

    No, to teraz już wiecie co miałem na myśli pisząc o mądrzeniu społeczeństwa, bo
    nie wystarcza edukacja. Można przeczytać tysiąc książek i być głupszym niż przed
    ich przeczytaniem. Jak się ktoś przyznaje do własnej głupoty, to już postęp.
    Teraz, jak zrozumiecie, że wielkość podatku nie ma znaczenia gdy osiągnie się
    cel czyli zmądrzenie, to już będzie mały sukces.