  • Data: 2011-03-30 21:49:45
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.000005f0.4d939b96@newsgate.onet.pl...

    > Ja uważam, że jednym z podstawowych błędów 20-lecia było i jest nadal
    > zaniechanie przez państwo inwestycji nawet gdyby miał się ktoś przy tym
    > wzbogacić nie do końca legalnie, choć można by temu zapobiegać. Chodzi mi
    > głównie o jak najnowsze technologie zwłaszcza wymyślone, wytworzone przez
    > naszych naukowców. Postawić fabrykę, uruchomić produkcję i wystawić na
    > sprzedaż
    > na giełdę. No ale różnej maści liberały zaprzepaściły 20 lat, mnóstwo
    > wynalazków, oświatę naukową itd. itd. w imię chorej demagogii.

    firma państwowa będzie kulawa niezależnie czy wytwarza kondomy, czy
    prysznice plazmowe
    przedmiot działalności nie ma tu żadnego znaczenia

    firma państwowa to socjalizm albo przechowalnia dla kolesi i rodziny królika

    raczej to drugie bo w sumie realny socjalizm był tym drugim - kolesie
    królika mieli co trzeba, reszta miała gówno a jak ktos wychylił głowę to był
    spekulantem i kolaborantem i skarbowy wiedział co robić

    zresztą ten tok myślenia pojawił się ostatnio, a może po prostu został
    wyartykułowany, u niejakiego pana Pawlaka

    chorą demagogią nie tylko jest to co się działo i dzieje, ale także
    biznes-plan który wyzej opisałeś