eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJ.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r. › Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  • Data: 2010-06-11 11:59:13
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    az wrote:

    > Ja wiem swoje, ale nie jestem zamkniety na rzeczowe argumenty, fatalne
    > zdanie mam o całej naszej klasie politycznej, bez wyjątków - ale co z
    > tego, tu żyje i tu zakończe i staram sie jedynie, żeby, subiektywnie
    > zapewne, coś z tego wybrać. Ale przyznasz chyba, że hipokryzja co
    > niektórych sięga zenitu.

    Co do klasy politycznej to dobrze sobie odpowiedzieć na pytanie. Jakiego
    przedstawiciela wybiorą profesorowie uniwersyteccy? Jakiego przedstawiciela
    wybiorą złodzieje i kłamcy? Jakiego przedstawiciela wybiorą rolnicy?
    Odpowiedź na te pytania w/g mnie dobrze tłumaczy jakość klasy politycznej w
    Polsce. Nie wyobrażam sobie by hutnicy i górnicy, kolejarze i stolarze
    wybrali za swojego przedstawiciela profesora astrofizyki. Nie zrozumieliby
    co on do nich mówi, a on nie wiedziałby co oni do niego mówią. Spodziewanie
    się, ze klasa polityczna będzie inna niż średni przekrój społeczny to w/g
    mnie kolejne naiwne oczekiwanie. Politycy obrzucają się inwektywami, a ich
    wyborcy obrzucają się kamieniami.