eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak dorobić? Wisienki w Lidl.Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
    nother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <nvug5j$lmq$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <5822f80e$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5823326c$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5824f4b4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825a2ed$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5825ce14$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5826f9cd$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <5828474f$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <58284e1a$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <58285880$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 13 Nov 2016 13:31:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <58285880$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <58285d25$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-68-26.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1479040293 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 89.77.68.26:55826
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2904
    X-Received-Body-CRC: 2372141583
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-13 o 13:11, cef pisze:
    > Ja akurat nie mam czasu na analizowanie wisienek i pilnowanie
    > potem ile mam i gdzie przelać, żeby dotrzymać warunków promocji,
    > ale akurat w bankowości jest to dość twardo uregulowane.
    > Promocja jest za coś i klienci korzystają jeśli im się opłaca i umieją
    > liczyc.

    Widzisz tu jakąś różnicę?

    > Ale akurat w promocji Lidla reguły zostały złamane - chytrze -przez
    > klientów sklepu.

    Zapisy były zbyt ogólne i klienci to wykorzystali.

    Przeoczenie sklepu. Wina sklepu. Sklep ponosi koszty finansowe.

    WSZYSTKO

    > Ja to się w ogóle zastanawiam czy w regulaminie tej promocji nie było
    > jakiegoś punktu, że Lidl moze coś tam zmienić w trakcie trwania. Zawsze
    > musi być jakaś dupokrytka w regulaminie dla organizatora. A jak nie ma,
    > to manager odpowiedzialny idzie na zieloną trwakę.

    Dlatego jest afera bo nie dopilnowali drobnego druczka.
    Menager wylatuje bo sklep ponosi straty.

    WSZYSTKO

    Tak się na koniec zastanawiam czy to nie jest jednak ukartowane.
    Cholera wie co w tych pazernych managerskich łepetynach siedzi :-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1