  • Data: 2016-11-13 16:54:55
    Temat: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-13, z <...@...pl> wrote:

    > "Już Ci tu napisali, u niektórych szwankuje przyzwoitość i uczciwość,
    > i też tak uważam."

    A to mów od razu, że nie rozumiesz co czytasz. W przeciwieństwie do Ciebie
    waże słowa i z faktu że ktoś jest nieuczciwy nie uznaję od razu, że jest
    złodziejem, czy oszustem.

    Nieuczciwy bywa tez marketingowiec, który zataja pewne cechy produktu,
    może być też nieuczciwy lekarz, który weźmie łapówkę za przyspieszenie
    operacji, ale żadem z nich nie podpada mi pod kategorię "złodziej", czy
    "oszust".

    A teraz proszę odszczekać.

    --
    Wojciech Bańcer