eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak dorobić? Wisienki w Lidl.Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
    nother.net!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jak dorobić? Wisienki w Lidl.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <c...@g...com>
    <5825ce14$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <58261b96$0$5141$65785112@news.neostrada.pl> <o058tg$uv8$1@dont-email.me>
    <58263f0a$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o05ick$1mb$1@dont-email.me> <58265058$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5826ce33$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58275dd7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5827a6af$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <58281fbb$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <58284782$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <58285633$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <58285c07$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <582860eb$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <582879bb$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <58288165$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <5828aa22$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 13 Nov 2016 20:48:10 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5828aa22$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <5828c37b$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.220.168
    X-Trace: 1479066491 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 178.43.220.168:51591
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4374
    X-Received-Body-CRC: 2447793190
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-13 o 19:00, z pisze:
    > W dniu 2016-11-13 o 16:06, cef pisze:
    >> Przeczytałem dwa razy i taki układny stałeś się dopiero
    >> jak posypały się uwagi. Na początku było o panoszeniu się korporacji
    >> i wykorzystaniu drobnych sztuczek przez ludzi (tutaj niemożności
    >> dowiedzenia powodu zwrotu) czytania klauzul małym drukiem itp, żeby
    >> odpowiedzieć na oszustwa i kłamstwa korporacji.
    >> Czyli jednak zemsta.
    >> Równość przyszła potem. :-)
    >
    > Cieszę się że prostszy język dociera :-)
    > Może się zagalopowałem. Powinienem prosto z mostu porównywać
    > wisienkowicza bankowego i wisienkowicza lidlowego i czekać aż się tu
    > towarzystwo pogryzie ;-) który jest złodziejem i oszustem a który nie. :-)

    Zagalopowałeś się gdzie indziej.
    Dla Ciebie to co robili klienci Lidla jest zgodne z regulaminem
    (bo nie da się udowodnić, że jest inaczej) i tu jest pies pogrzebany.
    Bo ja i kilka innych osób tutaj zwraca uwagę, że to nie jest
    wykorzystanie kruczka
    czy haczyka w regulaminie, tylko ordynarne oszustwo.
    I nijak nie da się tego porównać do sytuacji, gdzie klient bankowy
    otwiera konto,
    zgrania wisienkę i zamyka rachunek po wypelnieniu wymogów promocji.
    Nie ma tu miejsca na stwierdzenie, że klient okrada bank z zysku (jak
    piszesz obok),
    bo wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem i bank skalkulował swoją
    promocję w taki a nie inny sposób i widocznie zarabia wystarczająco na
    tych, którzy zostaną na dłużej. Nikt tu nie oszukuje, ani nie ma miejsca
    złamanie regulaminu,
    choć bank przecież liczy na to, że klient kupi coś kartą i bank zrobi na
    prowizjach albo klient zagapi się i nie zrobi wymaganego obrotu kartą i
    wlepią mu opłatę kilka złotych itp ale to jest w regulaminie.


    >> Pamiętam. Tak naprawdę to nawet nie jest kwestia uczciwości,
    >> tylko dobrego prawnika.
    >
    > Brawo za podtrzymywanie jedynie słusznej linii.
    >
    > Myślisz jednak że Lidl będzie teraz sądził się ze swoimi klintami?

    Myślę, że mógłby, ale bez robienia kalkulacji wie, że to bezsensowne.
    Ale szopkę mogliby zrobić: ja chętnie bym posłuchał jak klient Lidla
    będzie tłumaczył się, że jogurt go obrzydzał okrutnie i omal nie
    wyrzygał już w trakcie konsumpcji i jedynie myśl o tym zwrocie kasy go
    zmusiła do zjedzenia do końca i jak prawnicy będą się obrzucać
    oskarżeniami czy to spowodowało większe starty w sklepie czy większy
    stres u klienta. W sumie zabawne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1