  • Data: 2010-12-28 19:52:07
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Tu bzdury piszesz. Akurat w tych kwestiach(zmiana marzy itp) to bank za
    > bardzo nie może nic zrobić

    Co to znaczy "za bardzo nie może nic zrobić"? :) Może, czy nie może?
    Mój kolega z pracy dostał od banku do podpisania aneks z propozycją nowych
    warunków, m.in. wysokości marży. Szczegółów nie znam, bo był tak wk.. że nie
    chciał o tym rozmawiać. Oczywiście mógł tych warunków nie przyjąć, co byłoby
    jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy przez bank.

    --
    Bartek