eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank... dba o klienta? › Re: Jaki bank... dba o klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank... dba o klienta?
    Date: Tue, 08 Jan 2008 10:44:18 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <flvgnv$la$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <8...@f...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: fw.softnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199785535 682 195.116.43.34 (8 Jan 2008 09:45:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jan 2008 09:45:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <8...@f...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433993
    [ ukryj nagłówki ]

    p...@g...com pisze:
    > I teraz moje pytanie:
    > Jaki polecacie mi bank, który spełniałby część poniższych kryteriów:
    >
    > 1. nie internetowy (nie chcę kontaktować się przez infolinię i za
    > każdym razem rozmawiając z innym konsultantem)
    > 2. oferujący różne produkty (kredyty, karty kredytowe) na podstawie
    > wpływów na konto, lub przynajmniej wymagający mniej procedur dla
    > stałych klientów
    > 3. fajnie gdyby w oddziale znajdowali się analitycy, którzy podejmują
    > decyzje odnośnie przyznawanych kredytów

    No cóż... zabrzmi to jak herezja, ale w Polbanku, będąc klientem z
    zewnątrz załatwiłem drobny kredycik gotówkowy w ciągu jednego dnia.

    Pani w oddziale w swoim komputerze miała wgląd do pełnej informacji na
    mój temat w BIKu, i automat który orientacyjnie określił moją zdolność
    (byli mi wstanie pożyczyć ponad 30-krotność miesięcznych zarobków).
    Decyzja była na następny dzień. Akurat miałem szczęście trafić na
    kompetentnego pracownika, który wie jak działa bank itp. - ale to można
    łatwo sprawdzić przeprowadzając z delikwentem/tką "rozmowę
    kwalifikacyjną" udając głupiego klienta :)

    --
    Tomek małpka japko kropka info.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1