    From: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Date: Sun, 03 Jul 2005 16:42:16 +0200

    Pablo Aimar wrote:

    > Dziwnie masz z tymi wypłatami... limit 100 zł ? Bardzo
    > dziwne. Ja nieraz wybierałem po pare tyś bez problemu.
    > Może i te konta mają ze sobą coś wspólnego, w końcu to ta
    > sama firma.

    Dziwnie ale przynajmnie znam przyczyny. PKO to bank
    (zwłaszcza jego oddziały małomiasteczkowe jak w tym
    przypadku) który korzeniami tkwi w PRL-u. Jak zakładałem
    konto (na potrzeby wypłat rat kredytu studenckiego) to się
    niespodobałem osobie zakładajacej które wpisała do papierów
    taki limit i tak juz zostało.

    > Więc jeśli nie PKO BP to przyjżałbym się na Twoim
    > miejscu: BPH, VW, Lukas.

    BPH ma zaletę że mam jego oddział w swoim mieście (i 3
    bankomaty) ale tam również zrezygnowałem nie tak dawno z
    konta, ponieważ jego najważniejszą funkcjonalność (tzn
    możliwość wpłacania gotówki na konto) zapewniło mi wygodniej
    Inteligo, do ichniego systemu internetowego nie mam
    przekonania, a jako konto rezerwowe jest po prostu zbyt
    kosztowny (prawie 10 zł miesięcznie opłat w momencie kiedy
    likwidowałem niecały rok temu).

    Przyglądam się właśnie Lukasowi i wygląda najrozsądniej. Jak
    wymyślę coś innego to dam znać.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik