  • Data: 2005-07-03 17:49:00
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Rafał madDuck Ochmański posłał(a) w świat wiadomość

    > Moze eurobank? Konto w pare minut, do niego karta od reki (choc
    > niespersonalizowana -- bez nazwiska)
    Nic, tylko zgubić taką kartę.

    > ladne oprocentowanie ROR-u (3%).
    Słabo.

    > Z oplat to tylko zlotowka/miesiac za karte. Dla Ciebie -- same
    > zalety :)
    Dlaczego nie wspominasz o kosztach przelewów?
    Cena jest z kosmosu.

    Dorzucę brak dostępu przez internet.

    > Choc ostatnio zdazyla im sie mala wpadka...
    Z tydzień bank nie działał. Ładna mi "wpadka". Już spekulowano, że bank
    zbankrutował.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,