  • Data: 2005-07-03 18:19:32
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku, kiedy to Rafał
    > madDuck Ochmański posłał(a) w świat wiadomość

    > Nic, tylko zgubić taką kartę.

    > Słabo.

    > Dlaczego nie wspominasz o kosztach przelewów? Cena jest z
    > kosmosu.
    >
    > Dorzucę brak dostępu przez internet.

    To nie jest dla mnie aż tak duży problem. Ale
    najprawdopobniej wybiorę e-konto Lukasa bez tokena.
    Praktycznie bez opłat, normalna karta, dostęp przez
    Internet, zdefiniuję sobie przelew na moje konto w Inteligo
    i na wszelki wypadek na konta rodziny. Martwi mnie jedynie
    niskie oprocentowanie ale to jest do przeżycia. Dobrze
    myślę, czy też są tam jakieś haczyki?

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik