  • Data: 2010-06-15 12:07:58
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo o numerze 667e13fd-d553-48a1-b26a-
    f...@b...googlegroups.com
    z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 12:52
    sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > Lukas. Podstawowe zalety: są oddziały i działająca poczta wewnętrzna.

    Poczta wewnętrzna? A co to?

    Oddziały są mi średnio potrzebne. Gotówkę wpłacam we wpłatomatach. W
    Gliwicach jest całodobowy. W Zabrzu niestety mniej wygodny i do 21, ale i
    tak lepiej niż jakikolwiek inny bank, bo banki się robi w miejscach z bardzo
    utrudnionym parkingiem u nas, a do tego są czynne w żałosnych godzinach.
    Więc jakbym chciał wpłacać w Lukasie, to bym miał przesrane. A do tego brak
    podziału na kasy i na nudziarzy powoduje, że w Lukasie są kolejki na długie
    czekanie. Nawet z tego szydzili kiedyś w telewizji hasłem, że jakbym chciał
    spędzać czas w banku, to bym tam się zatrudnił.

    W ogóle jestem zwolennikiem ograniczenia gotówki, a całą resztę można sobie
    zrobić zdalnie i tak powinno być.

    > no fakt, logowanie do mbanku jest szybsze. No cóż, właściwości
    > osobnicze :-) Dla mnie wpisanie 6 cyferek nawet parę razy dziennie to
    > nie ból.

    Nie dość, że trzeba je wpisać, to jeszcze przepisać z tokena, który trzeba
    ze sobą targać, a do tego bezpieczeństwo spada, bo token może ktoś zakosić i
    nawet nie zauważysz. A ten sam token jest do przelewów.

    --
    Jego Ponura Bladoszarość
    mgr inż. inż. Przemysław Adam Śmiejek