  • Data: 2010-06-15 12:43:50
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A tak, rozumiem. Myślałem, że chcesz podwójnego nadawcy.

    poważnie, nie da sie zrobić przelewu z podwójnym nadawcą?

    kiedyś otrzymałem na firmowe konto wpływ od
    nadawcy (użyję innych imion i nazwisk): "Ewa Kowalska i Piotr Nowak"

    zaciekawiło mnie to, ale żaden bank nie chce mi takiego konta założyć

    Nie wiem, czy konto "Ewa Kowalska i Piotr Nowak" jest archaiczną
    ciekawostką BZWBK który będąc jeszcze BZ SA przejął kiedyś BRR SA
    a tak, choć to mało kto wie, działy się cuda przeróżniste :P

    czy jednak można AD 2010 założyć w PL rachunek podający dwa imiona
    i dwa nazwiska w nadawcy przelewu