eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-04 20:12:31
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    > Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo personal,
    > chodzi mi o "zwykłych" klientów.
    >
    > U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    > Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach detalicznych).
    >


    U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
    telefoniczna była max do tygodnia.


    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1