  • Data: 2008-12-04 20:11:24
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 20:45:17 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Przebój, no przebój! Uważam, że tym przebiłeś to, że przy przeniesieniu
    > karty chcą dokumentów finansowych tak jak BOŚ.

    Napisałem już mejla do pana dyrektora w wieku przedpoborowym z pytaniem
    jak to będzie dalej.
    Bo faktycznie: nie byłoby zamętu, gdyby bank po prostu wyłączył opcję
    przelewów. Choćby dla tych, którym "przysługują" przelewy w cenie 0% ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl