    From: Michal <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Date: Thu, 20 Aug 2009 20:21:07 +0200

    Tak swoją drogą, to po raz kolejny potwierdza się moje doświadczenie, że
    w takich kwestiach nie ma to jak Citibank... Niestety lub na szczęście,
    ale posiadam tą kartę od kilku lat, dokonuję Nią też dość sporo
    transakcji i to bardzo różnych i nie spotkałem się z żadnymi
    niespodziankami. Akceptwana wszędzie i nigdy nie było żadnych problemów.

    Na Citiphone można spokojnie złożyć dyspozycję czasowego zdjęcia
    "ochrony" z karty co skutecznie rozwiązuje wszelkie tego typu problemy.
    Piszę to też pod wpływem niedawnej rozmowy z kolegą z pracy- posiadaczem
    właśnie KK Aliora (Silver MC). Otóż dzwoni do niego Alior i podają, że
    własnie byli zmuszeni zablokować mu kartę bo mają uzasadnione
    podejrzenie, że karta została gdzieś zeskanowana. Zapytani o
    jakiekolwiek szczegóły- gdzie, przez kogo, jakie transakcje- nie mogą
    ujawnić. Wcześniej zero pytań, potwierdzeń, SMSow, nic. W blokadach i
    podsumowaniu wszystkie transakcje OK, w dodatku ostatni raz karty użył
    4-5 dni wcześniej.
    Ciekawe, czy duplikat dostanie za darmo czy za 70zł bo jeśli to
    ostatnie, to porażka... Oczywiście o dalszym korzystaniu z karty nie
    było mowy.
    Strach myśleć, gdyby mnie coś takiego spotkało np za granicą...

    Coraz bardziej biję się z myślami, czy jednak w ogóle załatwiać KK
    Aliora. Duet Alior + Citi tez daje radę...

    --
    Michał