    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi, limity.
    Date: Thu, 8 Apr 2010 14:06:13 +0000 (UTC)

    Dnia 08.04.2010 olgierd <n...@n...problem> napisał/a:
    > Ależ oczywiście ujawniać numeru PIN nie wolno. Kodem tym należy się
    > posługiwać w skrytości.

    I jak tę 'skrytość' przy kasie w supermarkecie uzyskasz? Ja nie umiem,
    zwłaszcza, że wiem, iż obserwują mnie wysokiej jakości kamery telewizji
    przemysłowej, które bez problemu odczytają PIN. Te lepsze nawet CVV z
    karty. Mogę oczywiście zakryć łapskiem pinpad, martwe pole osłaniając
    ciałem, wklepać PIN na ślepo, i tak dalej. Tylko wiesz co? Po chuj,
    że tak kolokwialnie powiem, takie kombinacje.

    Od kiedy mam karty PINowe, nauczyłem sie znowu płacić gotówką. To
    naprawdę nic trudnego! KK jest już tylko do sytuacji, kiedy jest
    faktycznie potrzebna - np. płacę nią przez Internet, na bramkach na
    autostradzie w Chorwacji, w automacie na dworcu kolejowym we Włoszech,
    albo w jakichś nieprzewidzianych sytuacjach. Komfort życia mi się przez
    nieużywanie KK naprawdę nie obniżył. W sumie to nie wiem, dlaczego wszyscy
    się tak daliśmy wciągnąć w to kartowe szaleństwo - jak tak się dobrze
    zastanowić, to nie ma w tym żadnego sensu.
    --
    Samotnik