eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Citi - nowe logowanieRe: KK Citi - nowe logowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Date: Mon, 21 Jan 2008 23:27:13 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <fn36jd$6gv$2@news2.task.gda.pl>
    References: <fmvqln$a19$1@atlantis.news.tpi.pl> <s...@a...kjonca>
    <7...@t...el.ma> <fn0dob$6s7$1@news.onet.pl>
    <8359hbx0w7c2$.dlg@th.el.ma> <4793c150$0$29602$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <fn3074$qfj$1@news2.task.gda.pl>
    <479509a8$0$32189$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 5-221.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.task.gda.pl 1200954797 6687 89.161.5.221 (21 Jan 2008 22:33:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2008 22:33:17 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.task.gda.pl server.
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Organization-Original: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    C-Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", 1992 Arkedocja
    X-Priority: 3
    /pl.rec.ascii-art: Eneuel
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435716
    [ ukryj nagłówki ]


    "ygreko" 479509a8$0$32189$f...@m...aster.pl

    > Otoz pracownicy infolinii citi moga sobie smialo wystawic laurke, bo w
    > polowie wlasnie dlatego w tym banku na razie osiadlem :). Rozmowa z nimi i
    > tak jest na duzo wyzszym poziomie, niz z konsultantami niektorych innych
    > bankow, jak np.:
    > - bzwbk -- gdzie przez telefon mozna tylko dostac bledna informacje
    > (sprawdzone 3 razy, po ktorych przestalem tam dzwonic), zero mozliwosci
    > zalatwienia jakiejkolwiek sprawy -- zawsze "do oddzialu musi pan pojsc" (7
    > lat doswiadczen)
    > - mbank -- duzo mozna zalatwic, ale sam model dzialania banku ogranicza
    > pewna wygode (np. nie mozna pewnych spraw zalatwic z zywym czlowiekiem, bo
    > nie ma oddzialow), ktora w citi jest lepsza

    Może w porównaniu z innymi bankami nie wypada tak źle,
    ale w porównaniu z moimi oczekiwaniami słodko nie jest. :)

    -=-

    -- Proszę już kończyć, bo klienci czekają.
    -- A ja to kto?! Przybłęda?!

    -=-

    Powyższe obrazuje :) dość dokładnie stosunek pracowników
    (banków, sklepów, zakładów usługowych itp.) do klientów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1