  • Data: 2009-05-02 07:15:50
    Temat: Re: Karta bez limitów
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtgq2u$orb$1@news.interia.pl...

    > Taaa..... I udowodnij, że nie autoryzowałeś. Siostrze kolegi parę lat temu
    > nazad skradziono kartę i narobiono jej długów na 10 tysięcy. Raz, że bank
    > zażądał spłaty, a dwa że nijak nie umiała udowodnić, że to nie ona. No bo
    > jak? I popłynęła na 10 tysięcy.

    Siostra kolegi prawdopodobnie sama te quasi-fraudy usiłowała wykonać
    (ewentualnie we współpracy z kimś drugim) i się jej nie udało.

    A jeżeli zapłaciła bankowi za transakcje z karty, z którymi w żadnym
    aspekcie nie miała nic wspólnego to ja mam na to dwa alternatywne
    wytłumaczenia:
    a) była/jest głupia;
    b) 10.000 zł to dla niej na tyle mała suma, że nie chciało się jej szarpać z
    bankiem.

    Wariant b) uważam jednak za mało prawdopodobny, 10k to jednak nie tak mało
    pieniędzy.

    > No ale ryzykowanie CAŁEGO MAJĄTKU to co innego.

    Nie ma mowy o żadnym ryzykowaniu całym majątkiem.