eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta debetowa uszkodzona? › Re: Karta debetowa uszkodzona?
  • X-Received: by 2002:aca:ad0d:: with SMTP id w13mr2896695oie.90.1588082241148; Tue, 28
    Apr 2020 06:57:21 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:ad0d:: with SMTP id w13mr2896695oie.90.1588082241148; Tue, 28
    Apr 2020 06:57:21 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 28 Apr 2020 06:57:20 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=37.47.2.32;
    posting-account=yMXJowoAAAA6Gr4lE_utzwNpIMDOXWed
    NNTP-Posting-Host: 37.47.2.32
    References: <8...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    From: d...@g...com
    Injection-Date: Tue, 28 Apr 2020 13:57:21 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3999
    X-Received-Body-CRC: 3669401224
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650924
    [ ukryj nagłówki ]


    > Wcale nie jest przesądzone, że to stacja benzynowa popsuła kartę (a w sumie jako
    jedyny powód, któremu mogła być winna stacja, to jakieś EMP) - mogło to zrobić równie
    dobrze tesco.
    >
    > Albo po prostu akurat tak się złożyło, że karta dokonała żywota.
    >
    > Są takie dziwne przypadki - np. mojej żonie dwa razy w dokładnie taki sam sposób
    wysiadł pikaczu na kredytówce 1-2-3 z santandera - działał dobrze kilka dni, potem
    zaczynał grymasić - raz zadziałam, raz nie - a po ok. tygodniu karta w ogóle
    przestaje być widoczna zbliżeniowo przez terminale i tablet z NFC - a z chipa działa
    sobie w najlepsze.
    > Za drugim razem już ją tak zostawiliśmy (debile z santandera wycofali możliwość
    wydawania duplikatów i uszkodzoną kartę trzeba zastrzec i czekać tydzień na nową z
    nowym numerem).
    > Co ciekawe, moja karta dodatkowa do tej karty póki co nie sprawia problemów - ale w
    sumie płaciłem nią raz, a tak leży sobie w szafie.
    >
    > A właśnie, spróbuj w tym różowym T nie zastrzegać, a kazać wydać duplikat (chyba że
    nowa karta po zastrzeżeniu darmowa, a duplikat płatny) - może nie da to wiele poza
    możliwością płacenia w necie przez czas oczekiwania na przesyłkę oraz pozostanie przy
    starym numerze - ale zawsze to coś.

    Dzięki za sugestie.
    Myślę, że problem nie powstał na terminalu na stacji, tylko ta transakcja (nieco
    ponad 100 zł, czyli powyżej limitu dla płatności zbliżeniowych) spowodowała problem z
    kolejnymi transakcjami. Potem była kontynuacja w Tesco, gdzie były różne próby
    płatności (bezskuteczne), które powodowały między innymi zawieszenie terminala. Być
    może w czasie tych prób coś się zepsuło z kartą.
    Brak karty nie jest dla mnie problemem, bo jak większość osób tu na grupie, mam kilka
    innych kart. Dociekam jednak co spowodowało ten problem, żeby uniknąć tego w
    przyszłości. Być może lepiej unikać płatności zbliżeniowych na stacjach eMila na
    maksymalną kwotę (100 zł). Raczej nie będę tego testował z inną kartą, bo znowu okaże
    się, że coś takiego powoduje jej "zepsucie".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1