  • Data: 2020-04-28 15:50:46
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Z emila korzystalem pare razy, bez problemow sie obywalo, ale limit
    > ustawialem wysoki.
    >
    > Ile masz na koncie ?
    > Bo mozliwe, ze z karty ubylo te 100.xx zl i nadal wisi blokada na
    > 100zl.
    > A pobrali ? Bo moze jak mowisz - nie dostali platnosci, to zglosili
    > jakis problem.
    >
    > Support Aliora nie pomoze ?

    Na koncie mam ponad 1000 zł, więc to nie jest problem, że brak jest pieniędzy.
    Na razie mam tylko blokadę na równe 100 zł a powinno się zaksięgować 100 zł + kilka
    groszy. Zobaczę za 2-3 dni, jak się ta transakcja ostatecznie zaksięguje.
    Na infolinii T-mobile Usługi Bankowe twierdzą, że wszystko z kartą po ich stronie
    jest jest w porządku. Chyba nie ma sensu dzwonić bezpośrednio do Aliora, bo powiedzą,
    że to jest inny bank (?).