  • Data: 2004-09-13 16:50:50
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Cocoela" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie chcieli, aby obecna umowa była kolejną u tego samego pracodawcy :)

    Po wejsciu na ekonto przeczytałem:
    Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły 6220zł. Na tej podstawie możesz
    ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we wniosku,
    jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    Nic więcej nie powiem , żeby nie używać niecenzuralnych słów. Mimo to
    pozdrawiam świte mBankową na czele z panami Wojciechem Bolanowskim i
    Wojciechem Materką-Karty Kredytowe mBanku.
    TO PARANOJA, NIE MAM JUŻ SIŁY DALEJ PISAC NA TEN TEMAT. KOMU TO SŁUŻY?