eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 15 Nov 2013 17:52:43 +0100
    X-Antivirus: avast! (VPS 131115-0, 2013-11-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Message-ID: <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-68-180-191.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1384534364 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 89.68.180.191:2978
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2714
    X-Received-Body-CRC: 1881953806
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597651
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 17:07:50 +0100, MarcinF napisał(a):

    > W dniu 2013-11-15 13:32, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    >> W banku był klient X a po nim klient Y. Dokonywali operacji gotówkowych.
    >>
    >> kasjer pomylił się i pieniądze od klienta Y zamiast na własciwe konto
    >> wpłacił na konto klienta X.
    >> kasjer dzwoni do klienta X i nie mówiąc dokładnie o co chodzi, prosi
    >> klienta X aby ten sie wrócił do placówki bo musi nanieść korekte.
    >>
    >> chyba to powinno się odbyć inaczej, z powodu własnego błędu ciągać klienta
    >> X jeszcze raz do banku ?
    >
    > Może chodziło o to żeby błędu kasjera nie nagłaśniać.
    > Ciekawe jak "obsługa" tego błędu wyglądała od strony
    > klienta Y, zwykle klient podpisuje dyspozycję
    > zanim zostanie wykonana.

    klient Y mógł być w podeszłym wieku w za słabych okularach

    klient X nie wrócił się do banku, powiedział, że Bank mu nie po drodze,
    przechodził obok tej placówki przypadkiem i postanowił skorzystać z usług,
    po za tym klient X powiedział telefonicznie kasjerowi, że "po odejściu od
    kasy reklamacji nie uwzględnia się" więc działa to w dwie strony.

    Kasjer w obliczu takiego postawienia sprawy znalazł rozwiązanie. Na koncie
    klienta X weszła kwota omyłkowo i ta sama kwota zeszła...

    Widać z tego, że kasjer ma dostęp do rachunku klienta bez klienta i może
    zrobić wszystko, np. wypłacić.
    Co prawda zakłada sie uczciwość pracowników w Banku, ale to, że PESEL
    otwiera wiele baz danych w tym w Banku nie jest rozwiązaniem najlepszym.
    Czy ktoś z Was grupowicze zna jakiś bank od kuchni w tej kwestii ?



    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1