eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Date: Mon, 18 Nov 2013 15:57:57 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 43
    Message-ID: <l6da09$3np$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5286145c$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l65gtb$bjk$1@node2.news.atman.pl>
    <5286515c$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <5287f089$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <1td4ab4h7936r.1k4w7u99z3m7a$.dlg@40tude.net>
    <l6c03m$rg1$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384786761 3833 83.151.39.26 (18 Nov 2013 14:59:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Nov 2013 14:59:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597720
    [ ukryj nagłówki ]


    "J.F." 1...@4...net

    >> Niech cieszy się tym, że choć przez chwilę był bogaty! ;)

    > Lepiej dla niego zeby nie wiedzial.
    > Bo jak zobaczy i wykorzysta, to go bank oskarzy :-)

    Bank -- to tak zwane pół biedy. ;)
    Powie, że machnął się w stawianiu przecinka dziesiętnego. ;)
    I gdy tylko zauważył swój błąd, rozpoczął proces naprawczy,
    ale że wszystkie telefoniczne linie dezinformacyjne były
    zajęte długimi tygodniami...


    Gorzej, gdy etatowi darbiorcy skrzykną się: ,,Gdy był bogaty,
    nie wspomógł nas, dlatego teraz niech zdechnie z głodu!!
    Słusznie go Bóg ukarał za jego niewdzięczność, zabierając
    to, co dał!!''.

    No i Fiskus może zapytać, dlaczego klient nie zapłacił podatku
    od darowizny. ;) Tu warto zauważyć, że darczyńca może zażądać
    zwrócenia daru, gdy popadnie w niełaskę losu. Czy w wypadku
    zwrócenia daru, Fiskus zwraca podatek? Raczej nie. Dlatego
    należy uznać, iż bank podarował szmal, niewdzięczny klient
    nie uiścił podatku od darowizny a bank uznał, iż popadł
    w niełaskę losu -- wyrażoną wiadomym zbłądzeniem? ;) No,
    może wędrówki w czasie nie warto uruchamiać -- może warto
    uznać, iż niezwrócenie szmalu było wyrazem niełaskawości
    losu... ;) (skoro los okazał się niełaskawy, czyli klient
    nie zwrócił darowizny, bank uznał, iż popadł w niełaskę
    losu i zażądał zwrotu darowizny)

    A może ja mylę się? Może w wypadku zwrócenia darowizny Fiskus
    zwraca podatek? Ciekawe, czy w takim wypadku uwzględnia jakieś
    procenty... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1