    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Date: Thu, 28 May 2009 12:18:38 +0200

    sys29 wrote:

    > Twoim
    > tylko
    >>

    > Pojawiła się możliwość, która została wykorzystana, więc jedno i drugie.
    > A dokładniej wszystko to wcześniej zostało zaplanowane i wykonane.
    > Nie mam żadnych danych. Opieram się na zaufaniu do publicystów, którzy
    > na ten temat już wielokrotnie pisali, a rozmiar procederu szacowali
    > powołując się na znane sobie analizy ekonomistów. Np. S.Michalkiewicz
    > podał kwotę ok. 17 mld wypompowanych dolarów.
    > Ponadto w tamtych czasach miałem kantor walutowy i siłą rzeczy
> [...]

    Tu anatol podawał dane i źródła, z których wynikało, że zasoby walutowe w
    tym czasie wzrosły. Czyli byli tacy co wywozili i byli tacy co przywozili i
    ci drudzy robili to na większe kwoty. Być może wywieziono 17 mld$ i rezerwy
    by były jeszcze większe o te właśnie 17 mld$. Ja właśnie w internecie
    publikuje informacje, że wywieziono 25,8 mld $. Wszyscy mogą to cytować i
    się na to powoływać. Kwotę tą wyssałem z palca. Ale drugie zdanie można
    zawsze pominąć bez zarzutu o kłamstwo.