  • Data: 2009-05-28 20:31:05
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Absolutnie nie jestem obrażony. Tego mechanizmu nie neguje. Znam go i
    > wiem,że był wykorzystywany. Ale to była jedna strona medalu. Mnie chodzi o
    > wynik działania tych którzy $$ przywozili i tych którzy $$ wywozili z
    > zyskiem. Wynik tego działania był taki, że $$ przybywało. Czyli na bieżąco
    > wpływało więcej niż wypływało. Można dyskutować czy możliwa była inna
    metoda
    > na ściągnięcie $$ do Polski wtedy. Trzeba zdawać sobie sprawę, ze wszyscy,
    > którzy robią interesy w Polsce robią to dla zysku. Mam na myśli ziomali
    jak
> [...]

    Uważam jednak, że LB niczego nie wymyślił. Był po prostu wykonawcą
    poleceń "filantropa". Ten sam plan obowiązywał np. dla Czech i Węgier.
    Ciekaw jestem ( bo tego nie wiem ) czy np. rząd Węgier też dawał
    gwarancję stałego kursu dolara na półtora roku ?!

    pozdr.
    sys29

    PS OK , niech będzie 20.12.2012 :-)