  • Data: 2012-04-20 14:10:17
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 12:20, Jan Werbinski pisze:

    > Bzdura. Załóżmy że w wyniku postępu mamy grupę zdrowych bezrobotnych ludzi i
    > nieużywaną ziemię. Zaczynają oni średniowieczną technologią ją uprawiać i
    > dzięki temu się wyżywią i ubiorą. Proste. Jedyne co w tym przeszkadza, to
    > złudzenie opieki społecznej i zasiłki.

    A jak im brakuje, to idą do lasu, polują i uzupełniają sobie dietę
    mięsem. A w dzień przesilenia letniego urządzają święto, tańce
    i swawola ... STOP ! Nawet w średniowieczu nazywało się to
    kłusownictwo i obcinano za to ręce. Lasy były królewskie.

    Wiec jest to mniej więcej tak proste, jak to, że Ci ludzie, o których
    Pan wspomniał nie są właścicielami tej ziemi i uprawia ją ktoś inny
    (lub wykorzystuje do czegoś innego). A płody sprzedaje za granicą, na
    drugim końcu świata, po cenach regulowanych przez giełdy światowe.

    Proszę Pana, może ma Pan też jakąś równie genialną propozycję dla
    ludności upakowanej dziś w miastach ? Pan pamięta, że w średniowieczu
    miasta to było, ja wiem ? 10-20% ludności ? A dzisiaj - 70 % ?

    > Bezrobocie jest skutkiem lenistwa i interwencjonizmu. Wśród wolno żyjących
    > zwierząt nie ma bezrobotnych. Zastanawiałeś się dlaczego?

    Pan jest świetny :)

    Chodzi Panu o to, że jak Pan postawi szałas w lesie i będzie polował,
    to pana będą próbowali sprzątnąć i nałożyć mandaty ?
    Czym jest, proszę Pana, mandat ... Ma Pan gwarancję, że nikt Pana
    nie ustrzeli. Może warto spróbować ?

    Ze zwierzętami to jest tak, że jak jest ich za dużo, tzn. za dużo
    jedzą (bo przecież same nie sadzą), to wchodzi myśliwy i strzela,
    żeby ich było mniej i żeby nie robiły tzw. szkód na polach
    - czyli by nie generowały kosztów. A jak to nie pomaga, to się
    urządza tzw. nęciska, czyli wyrzuca im jedzenie na zachętę w pobliżu
    ambony - i również odstrzeliwuje.
    Jakkolwiek by tego nie nazwać - ostatecznie zwierzak płaci
    zazwyczaj gruby podatek - własną skórą - zanim się zestarzeje.