  • Data: 2012-04-20 13:51:34
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 12:45, totus pisze:

    > Pełne nieporozumienie i nieznajomość realiów. Pański ojciec nie jest
    > ubezpieczony w ZUS? Za opiekę medyczną i leki płaci ze swoich pieniędzy?

    Tak właśnie, nie jest ubezpieczony, bo kto niby miałby płacić składkę ?
    Generalnie z lekarzami się nie widuje - a przydałoby mu się. Ma za to
    jakieś minimalne dochody z dopłat dla rolników, bo w korzystnym okresie
    zainwestował to co miał w ziemię rolną. Ale uprawiają ją inni.

    Ja kombinuję, jak go wciągnąć we wspólne gospodarstwo domowe i podpiąć
    po moje ubezpieczenia, ale tu trzeba dbać o zgodność stanu
    zadeklarowanego z faktycznym, a na dzień dzisiejszy dzieli nas około
    100 km.