eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient strzegl karty, bank nie upilnowal kontaRe: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
  • Data: 2002-09-19 15:36:32
    Temat: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Władysław Jagiełło wrote:
    >
    > 3) podanie numeru karty oraz daty ważności karty przy transakcjach
    > realizowanych telefonicznie, listownie lub poprzez Internet.

    Przy czym na banku spoczywa ciężar dowodu, że to klient podał ten numer.
    Dowód taki jest praktycznie niewykonalny.

    pzdr

    Tomek
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1