  • Data: 2005-07-03 14:02:14
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 03 Jul 2005 12:55:01 +0200, w <da8g66$jq3$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I nie słuchaj Radka. Dla niego normą jest podpisywanie umów na krawężniku
    > koło baru, bez ich czytania.

    Dziwne -- ja sobie przypominam, że to ty tak się umawiałeś nie ja.
    Więc skoro lubisz krawężnikowe umowy, to mBank chyba jest dla ciebie dobrym
    wyborem :)

    > Natomiast mBank mu się nie podoba, bo ma
    > kulturalnych i wykształconych agentów dostosowujących się do klienta
    > zamiast opryskliwych kurierów po zawodówce.

    O kurwa, takich głupot to po 1989 nie czytałem jeszcze. :)
    Te nic-nie-wiedzące mBociki na mLinii to też są według ciebie wykształcone?

    > Ja używam mBanku od 2001 i bardzo mi się podoba. Jedyna wada to brak sposobu
    > na szybkie wyciągnięcie większej kasy. Poza tym, jestem bardzo zadowolony.
    > Niedawno dostałem bez problemu debet (i to 2 razy większy niż chciałem,

    Nie dziwię, w końcu prowizja jest od wysokości :) Widać w końcu znaleźli
    frajera :)) Mnie mBank chciał dać debet 5-cyfrowy -- podziękowałem.