  • Data: 2011-05-19 11:21:29
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

> [...]
    179.html#p20468

    > Wygląda ciekawie, ale nie mam pojęcia jak on to rysuje (?!)
    > i co to ma wspólnego z Marsem. Wiesz może, gdzie o tym
    > poczytać ?

    Niewiele pomogę. Jak mówiłem handluje systemem i oglądam te wykresy i tyle.
    Dla mnie niczym się nie różnią od parabol skippiego czy kanalarzy w AT. To
    jakiś program dedykowany do wykresów w oparciu o galaktyczne finanse chyba w
    nazwie programu jest Galaxy i coś tam. Nie wiem na pewno. Pewnie sam Lem by
    pomógł.