  • Data: 2011-05-19 11:34:56
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sys29 wrote:

    > Moim też ... na przykład na klimat.

    Handlujący podejmują decyzje o rozpoczęciu i zakończeniu handlowania w
    zależności od położenia Ziemi względem Słońca. Wykluczyć nie umiem czy
    decyzje w czasie sesji nie są podejmowane pod jakimś wpływem planet lub czy
    zdarzenia mające wpływ na zachowania handlujących nie są pod wpływem układu
    planet. Wzrost ogólnej agresji na przykład. To, że nie potrafimy tego
    zobrazować czy nawet zrozumieć to nie znaczy, że to nie ma miejsca. Klimat
    właśnie i próby ludzi uniezależnienia się od niego, to powoduje działania
    gospodarcze, a te mają wpływ na giełdy. Ja zarobić na tym nie umiem. I to
    raczej rozważania filozoficzne niż praktyczne. Sądzę jednak, że jesteśmy w
    pełni zależni od Kosmosu, bo jesteśmy jego częścią.