  • Data: 2011-05-19 15:28:50
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 May 2011 09:03:24 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

    > Odnośnie AF nie będę się wypowiadał. Wielokrotnie swoje zdanie
    > na ten temat przedstawiał skippy. Myślę dokładnie tak jak on.
    > Ruchy "lepiej poinformowanych" widoczne są na wykresach.

    Widoczne są zygzaki tworzone przez market makerów i stojących ponad nimi
    dealerów w bankach centralnych (tworzących większe zygzaki). A ruchy
    "lepiej poinformowanych" są widoczne jak się zakończą i już jest po
    sprawie. Ergo nic nie jest widoczne "przed", tylko "po".
    Po prostu kreski to taka sama iluzja jak ta, której ludzie ulegają od
    tysięcy lat, kiedy spoglądają w niebo i wydaje im się że Słońce budzi się
    rano i idzie spać wieczorem ;)

    No ale każdy ma swoje wyobrażenie Świata i bardzo dobrze. Miliony wyobrażeń
    i tysiące teorii a tylko jedna na 1000 wymyślonych przetrwa dłużej niż 100
    lat. Taki totolotek ;)