  • Data: 2011-05-19 16:15:30
    Temat: Re: Komentarze giełdowe - alternatywne spojrzenie
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    as2007 <a...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zach=EAcam do zapoznania si=EA z komentarzami Wojtka na stronie
    www.astrobi=
    > znes.pl.
    > W pe=B3ni jednoznaczne w przeciwie=F1stwie do wi=EAkszo=B6ci analityk=F3w.
    > Serwis nie jest ca=B3kowicie darmowy, ale ka=BFdy nowy u=BFytkownik mo=BFe
    > bezp=B3atnie przeczyta=E6 komentarz i zapozna=E6 si=EA z portalem. Blog te=
    > =BF
    > jest za free. Polecam.
    > Zapraszam te=BF do dyskusji na temat kontrakt=F3w i przysz=B3o=B6ci na
    foru=
> [...]

    Wczoraj Wojciech Suchomski dokonał wpisu pod tytułem
    "Trygon Merkurego i Saturna" - wsparcie dla byków ...
    Przecież wczoraj Merkury był w 5 stopniu Byka, a Saturn
    w 11 stopniu Wagi. To nie jest żaden trygon ( 120 st. ).
    Odległość kątowa pomiędzy nimi wyniosła około 156 stopni.
    Autor nie dokonał elementarnej staranności stworzył komentarz
    na podstawie fałszywych przesłanek.

    pozdr.
    sys29