    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla dziecka
    Date: Tue, 22 Apr 2003 23:15:19 +0200

    (...)
    > jak bank sie dowie to moze zerwac umowe.

    A jak ojciec sie; dowie, z.e bank "kombinuje" z TOiP, to nie be;dzie jej
    móg? zerwac', moz.e to zrobic' jedynie ma?olat. Pe?nolat odpowiada jedynie
    za zasilanie konta i debety, ale umowy wypowiedziec' nie moz.e. Mojemu
    powiedzieli, z.eby nie pe;ka?, "take it easy" - wydanie p?atnej karty nie
    zrobi debetu.
    Na czym polega?o "niezrobienie debetu" dowiedzia?em sie;, jak do mnie
    zadzwonili z.e ów debet jest i z.e to jest z'le.

    > karte moze uzywac tylko osoba ktorej imie i nazwisko jest na niej,
    > poza tym co te biedne dziecko zrobi jak poprosza od dowod osobisty.

    Zazwyczaj dziecko, któremu rodzice zak?adaja; konto, z doste;pem do www
    etc. ma juz. paszport i inne duperele s'wiadcza;ce o toz.samos'ci, wie;c
    problem raczej czysto akademicki.

    Prawdziwy problem polega na tym, z.e babci trzeba wyt?umaczyc', z.e stówka
    to ma?o - trzeba jeszcze z?ocisza, albo kilka, by m?ode mog?o podzielic'
    sie; z bankiem wybieraja;c z bankomatu.
    Prosze; fanów mB, by nie pisali o bezprowizyjnych ojronetach, bo w mojej
    wsi (jest duz.a) najbliz.szy od domu jest kilka kilometrów, a nie
    planowalismy zakupu trzeciego samochodu, by w ferworze krzewienia wiary
    w bankowos'c' elektroniczna; dziecie; mia?o czym dojez.dz.ac' do machiny z gotówka;.
    Przynajmniej uczy sie; oszcze;dzac'.

    Pzdr: Dogbert