eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKontroler biletów sprawdzi kartę płatnicząRe: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
  • X-Received: by 2002:a25:a525:: with SMTP id h34mr30345013ybi.168.1633510660017; Wed,
    06 Oct 2021 01:57:40 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:a525:: with SMTP id h34mr30345013ybi.168.1633510660017; Wed,
    06 Oct 2021 01:57:40 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.com!postnew
    s.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 6 Oct 2021 01:57:39 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <n...@4...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.163;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.163
    References: <6156d22d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <6156dd8d$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <b...@4...com>
    <3...@g...com>
    <n...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Kontroler biletów sprawdzi kartę płatniczą
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Wed, 06 Oct 2021 08:57:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659166
    [ ukryj nagłówki ]

    środa, 6 października 2021 o 00:03:05 UTC+2 WAM napisał(a):
    > On Sat, 2 Oct 2021 05:00:43 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > >W tym koło mnie wymagają tej samej karty, którą się płaciło - inaczej nie ma
    zwrotu, bo to nie jest obowiązek sklepu.
    > >Ew. można się poskarżyć o level wyżej w lidlu ;>
    > A co mówią na standardową odpowiedź "karta została zlikwidowana"?

    Nie próbowałem.
    Ale to sytuacja bardzo rzadka, wyjątek zdecydowanie do obsługi przez wyższe białko
    typu kierownik sklepu ("pani kierowniczko, przyszedł ten pan z kartą" ;)
    Więc żeby zrobić test to naprawdę trzeba by taką kartę zlikwidować,bo można wyjść na
    kwasiarza ;) Hmm, w sumie może być debetówka mBąka, mam do tego konta 3 sztuki ;>
    Ale obstawiam, że w takiej sytuacji może być po prostu odmowa zwrotu, jeśli nie ma
    przyczyny typu wada ukryta - bo przyjęcie zwrotu "bo tak" to tylko dobra wola sklepu,
    a nie prawny mus.
    A jak wada ukryta no to przyjdzie kierownik i każe oddać gotówkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1