  • Data: 2010-05-18 18:12:09
    Temat: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:hsuj86$eqe$6@inews.gazeta.pl...

    > multi zrobilo i wpisujac komu odeslali przy okazji poinformowali co sie
    > stalo.
    > miloby bylo gdyby zadzwonili i poifnormowali sami, zanim czlowiek sam sie
    > zacznie orientowac o co chodzi.

    Tak, powinni zadzwonic i poinformowac czy zgadza sie Pan / Pani na zwrot w/w
    kwoty bo poprosił o to bank PKOBP. Ty odmawiasz i PKO powinno wytoczyc ci
    sprawe cywilną.

    Tu natomiast nastąpiło to w "skrócie" z pominieciem sądu cywilnego.
    Zwróc sie do multi o wyjaśnienie na jakiej podstawie prawnej ów "zwrot"
    nastąpił.
    Czym sie bank kierował ? Być może jest coś na ten temat w prawie bankowym...
    Ciekawe jak to wyjaśnią.

    Gdybym ja przelał komuś pieniądze przez pomyłkę to tak łatwo bym nie miał.
    Musiałbym sie ciągać z tym kimś po sądach o ile wogole bym sie dowiedział do
    kogo pieniądze poszły. Na tym przykładzie widać jak bankowcy sobie jaja
    robią z prawa.
    Prawo jest dla malutkich a nie dla banków. Kolega z innego banku poległ to
    kolega mu pomoże. Kowalskiego kłody pod nogi raczej.

    george.