  • Data: 2004-01-22 14:31:26
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a WIBOR
    Od: "matee" <mkups@(nospam)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za obszerne info.

    A wiec jednak jest tak jak sie tego troche obawialem - oprocentowanie zalezy
    od subiektywnej decyzji jakiegos tam ludzika (chocby on byl nawet prezesem
    banku). Troche mnie to o dreszcze przyprawia. Poki popyt (czyt. potencjalny
    rynek) na kredyty duzy i inne warunki wymienione przez ciebie sa spelnione,
    beda pewnie oprocentowanie w ryzach trzymac. Ale jak juz klientow nachapia i
    dojda do wniosku, ze lepiej ich drzec niz nowych werbowac..... wtedy hulaj
    dusza i trzeba bedzie pewnie kredyt przenosic, a to kosztuje....

    Mimo wszystko chyba jednak zaryzykuje. W koncu oprocentowanie 3,40% i
    minimalne ryzyko kursowe (przychody w EUR) polaczone z latwoscia uzyskania
    to argumenty ktore do mnie przemawiaja :)

    pozdrawiam

    Maciek