  • Data: 2004-01-22 21:00:00
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a WIBOR
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Pozdrawiam, Zbiggy

    Nie cytuje Twoich wypowiedzi, ale powiem jedno, całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Nigdy ale to przenigdy nie uwierzę, że Prezes będzie dbał (obniżał
    oprocentowanie) STARYM kredytobiorcom. Oczywiście w ramach kuszenia nowych może
    dla nich zaproponować atrakcyjniejsze stawki lub oszukańcze PROMOCJE
    typu "przez rok niższe oprocentowanie". Dlatego też, mimo mojego podziwu dla
    wiedzy Amry w dalszym ciągu - w tej materii - mam radykalnie odmienne zdanie.

    Korzystając z okazji - krótka odpowiedz dla Amry.
    Jeżeli chodzi o moje prognozy Wiboru 3M, to rzeczywiście pomyliłem się (dla
    niewtajemniczonych - prognozowałem WIBOR3M na poziomie 5% pod koniec 2003). Nie
    zdawałem sobie jednak sprawy z tego, że moja "ukochana" partia jest aż
    tak "kompetentna". No cóz afera za aferą, korupcja kwitnie, deficyt budżetowy
    rośnie, itd.

    Pozdrowienia Tensor1